هفته چهارم لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان

آبفا بندرعباس و خلیج فارس پارسیان صدرنشین شدند



هفته چهارم  لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه های هرمزگان با انجام  شش بازی به پایان رسید.

      
به گزارش صبح ساحل، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان تیم های سدار بندر خمیر، صیادان بستانه، کنعان میناب،شاهین مهررودان و آبفا بندرعباس حریفان خود را شکست دادند و یک بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسید.
در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان  در گروه شرق اتحاد ایسین در خانه سه بر یک بازی را به کنعان میناب واگذار کرد. تک گل بازی اتحاد ایسین را
امیر خاتم زمینی به ثمر رساند و سه گل کنعان میناب را دو گل محمد پورجعفر نژاد و یک گل هم محمدعلی ذاکری درون دروازه اتحاد ایسین جای دادند. یونس رامین حاجی آباد در ورزشگاه خانگی خودش با سه گل بازی را به شاهین مهررودان واگذار کرد. حسین حدادی دو گل و امین رامشگر یک گل برای شاهین مهر رودان زدند.
یاران جوان بندرعباس مقابل آبفا بندرعباس شش تایی شد. امیرمحمد زحمتکش هتریک کرد. امیرحسین فارسی دبل و محمدجواد خسروی یک گل برای آبفا بندرعباس به ثمر رساندند.‌ در بازی های گروه غرب لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان سدار بندر خمیر  با چهار گل مجتبی مرادی زاده و یک گل ایمان یزدانی در مقابل تک گل محمد علی اعتباری تیم پاس بندرلنگه را از پیش رو برداشت.
صیادان بستانه با سه گل طارق فیروزی، مهدی هرمزی و محمد دهقان پر تیم لمزان را شکست داد.
دیدار تیم های گازال جناح و خلیج فارس پارسیان یک یک مساوی به پایان رسید. شایان احمدی برای گازال جناح و دانیال رسایی برای خلیج فارس پارسیان گلزنی کردند.
در پایان دیدارهای هفته چهارم در گروه شرق تیم آبفا بندرعباس با ۱۲ امتیاز صدرنشین است. کنعان میناب با ۹ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. شاهین مهررودان با ۶ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. اتحاد ایسین با ۴ امتیاز چهارم، یاران جوان بندرعباس با ۲ امتیاز پنجم و یونس رامین حاجی آباد با یک امتیاز ششم است.
در گروه غرب لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم خلیج فارس پارسیان با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر اول است. صیادان بستانه با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار گرفت. سدار بندر خمیر با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر سوم است. لمزان با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان چهارم ایستاد. گازال جناح با ۵ امتیاز پنجم و پاس بندرلنگه با ۳ امتیاز در جای ششم قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها